Parut kenangan dari si bulus...

Looks like i need couple more years to make these scars disappeared 🙄🙄 well no matters 😄😄 parut kenangan dari si bulus tersayang, sakit giler la time kene cakar peh.. tapi salah aku jugak sape suruh sibuk nak mengangkat kucing yang tengah agresif? 😅😅😅 kan mendapat...


                                     Ni pada hari kene cakar.
                             Aku x buang masa aku terus cuci luka pakai                                                     dettol, pastu
                              Aku taruk ubat luka (betadine), and untuk                                      kurangkan bengkak aku taruk minyak mastika.
                            It took 2 weeks to recovered, tapi jgn tiru                             macam aku yek, kalau kene cakar better pergi klinik
                 And dapatkan injection.

                        Nasib baik sembuh tapi parut banyak plak 😂😂

Comments

Popular posts from this blog

Berlian Ketujuh, PERBAIKI DIRI ANDA, MAKA ALLAH AKAN REDHA TERHADAP ANDA. (petikan dari buku jangan bersedih jadilah wanita yang paling bahagia) buku tika bidadari berbisik

pengamalan susuk ayat dikalangan wanita Melayu